/שקיפות היא הערך המרכזי שלנו בנדל״ן גרמניה – אין אצלנו שורות קטנות. ישנם תהליכים ועלויות כרוכות שברור לנו שמעניינים כל משקיע חדש. אנחנו רוצים לעשות עבורכם סדר בדברים כבר לפני שתקבלו החלטה האם להשקיע – שתדעו לאן אתם נכנסים. כמקצוענים, חשוב לנו ליידע אתכם מה הוא תהליך המשפטי המדויק שתעברו יחד איתנו בדרך לרכישת נכס נדל״ן בגרמניה.
מוכנים? בואו נקים חברה חדשה.
שלב א' -הקמת חברה בגרמניה
- קביעת פגישה בתל אביב אצל עורך דין ישראלי-גרמני מטעמנו.
- עורך הדין פועל יחד עם נוטריון גרמני, ההופך את כל התהליך למובן ופשוט.
מה צריך להביא איתכם?
- דרכון עדכני בתוקף.
- תעודת זהות וספח (הספח חשוב עבור כתובת עדכנית בארץ).
- שם לחברה החדשה (שיביא מזל).
- אגרת נוטריון
- אגרת רשם החברות
- שכר טרחה עבור הנוטריון ועורך הדין
עלות: 1,500 יורו
שלב ב' - פתיחת חשבון בנק
לטובת השלמת התהליך, אנחנו פותחים חשבון בנק גרמני לחברה החדשה.
- אנו מתאמים פגישה מסודרת באחד מהבנקים המובילים בגרמניה.
- קובעים תאריך לטיסה לגרמניה (אין חובת הגעה - הבחירה היא שלכם)
- אנו בונים מערכת יחסים עם הבנק שבהמשך ידאג לנו למימון.
טיפ: לא צריך לדעת גרמנית או להיות בעל אזרחות אירופאית.
כדי להפוך את החברה לאקטיבית, יש לבצע העברה של 25,000 אירו לחשבון החברה. מיד לאחר ביצוע העברה אתם מעבירים את האישור אלינו, וכאן מסתיים תהליך הקמת החברה שלכם בגרמניה.
שלב ג' - רכישת הנכס
השלמת תהליך רכישת הנכס בפועל –
- חתימה על הסכם מול עורך דין ישראלי
- מרגע חתימת החוזה, המסמך נשלח לרשויות בגרמניה
- עורך הדין מקבל אישור מהרשות המקומית שהיא אינה מעוניינת לרכוש את הנכס בעצמה
- עורך הדין מקבל אישור מהעירייה ומבצע את רישום הנכס בטאבו על שם החברה
- המשקיע מעביר את התשלום להשלמת העסקה
מזל טוב! יש לכם נכס חדש בגרמניה.
טיפ: לא מעבירים תשלום על הנכס עד שאתם מקבלים נקודה בטאבו.
הוצאות נוספות להשלמת תהליך הרכישה:
- שכר טרחה של עבור נוטריון ועורך הדין: 1,500 אירו או 1.5% (הגבוה מבניהם)
- מס רכישה של 3.5% משווי הנכס בפועל
- 100 אירו בחודש עבור רואה חשבון מקומי שמטפל בכל הבניין בנוגע להכנסות החברה ודיווחים לרשויות.
שלב ד'- תנו לנו לעבוד בשבילכם
בפגישה עם עורך הדין שלנו, אנו חותמים יחד על מסמך המאפשר לנו לנהל עבורכם את הנכס.
ייפוי כוח מוגבל-
- אישור לנהל את הנכס או לנהל חברת ניהול גרמנית
- אישור להתנהל מול העירייה וגורמים נוספים
- אישור לניהול הוצאות - עד 1200 יורו
שלב ה' - משביחים את ההשקעה
מהרגע שקיבלנו את המפתחות של הבניין- מתחילים להעלות הילוך!
בהתאם למצב הבניין, אנו מבצעים את המהלכים הבאים:
- שיפוץ והשבחת הנכס
- החלפת דיירים מהירה - במידת הצורך
- העלאה מבוקרת של שכר הדירה
- ניהול התשלומים השוטפים של השוכרים
רוצים להשקיע? הקליקו כאן ליצירת קשר ונתחיל לדבר.